I dunno...

Wednesday, May 21, 2008

Oh~ please... why i keep all the things that my xgf(s) gave me... napakan? You can't get rid of them kah? I dunno... U still love them kah? I dunno... U still ada itu perasaan sama dia kah? I dunno... U u u u.. ah! I DUNNO EH~~~ yes or no? yes/no... huhu...

Is it mating season kah? coz everybody mcm fall in luv saja... even i chat with amal hari atu.. ia pun macam bekinta :P Mal, i really like what we talked about sampai subuh2 ah... sampai inda ku terbangun untuk dtg ke ITB paginya =D

Then kawan ku c david beckham (bkan nama sebenar) pun becerita sal kinta... gudluck yo :P ko mesti pakai tu magic words ah bru melting hatinya AHAHAHA

I like to hear this song from ella&shah - aku merindu *random*

First love really hard to forget eh, no? or i juz playing wit my heart ja.... or or or... entah ko babun eh~~ :P tapi kan... apa tapi2? i dunno... mmmbah....
I still love you!

No comments:

Post a Comment

 

Popular Posts

Visits

web traffic statistics

Recent comments