Sweet kan tu?

Saturday, April 05, 2008

Woi! kamu download tah safari!! Saya sungguh menyukainya... ahax sound so lesbo :P Trimas kepada nana kerna telah introduce benda ini... ya sungguh enak di makan begitu saja... apakn? awut ko ni eh~ ahaha... sila download safari awda, click sini (jgn batah2) :P

Yesterday, my bro and me makan di express tutong... kmi tu kan surf saja di sana coz nada kan di buat... so saya mengorder chicken roll dan juga chicken pie.. so saya naik ke tingkat atas... bila saya sampai sahaja di situ.. semua mata yg ada di sana tertumpu pada saya... apakn? sakai kah? then saya duduk sambil buka lappy saya yg telah lapuk ini... sementara tunggu my lappy boot-up atu... saya melihat keadaan di sekitar saya... ramai juga anak2 kecil... saya lihat mereka ada yg bawa file, foolscape n macam2 lagi lah, sepertinya mereka sedang buat diskusi... saya tidak menghiraukan mereka... tapi bila saya perhatikan mereka betul2... RUPA2NYA MEREKA RAMAI2 BERDATING!!!! waduh... selahau ini... selahau... then ada gi toh couple dpan2 ku ani mcm durang atu SWEET COUPLE... mcm kalau laki2 atu betnya aranya... bini2 atu tunduk,malu rasanya ia kan becakap... bitch... ahaha... inda batah lapas atu, kawannya yg bini2 ani trun lapas kana bagi MC ara hpnya... pastu ia naik.... becakap tia ia ani ara kawannya yg bini2 di ujung atu... "Eh babah ku di bawah!"... sekali kawannya ani mcm trkajut baruk and bckap tia jua... "Bapamu di bawah wah?". Dah tu bini2 ani mcm takut usulnya... grenti bapanya inda tahu yg anaknya ani bukan kan buat discussion, tapi be dating-tion... pastu begagas ia sama kawannya ani bepanyap barang2 durang ani and trun ke bawah... boh pdai takut.... paloi...

Yes! cuti.. oh cuti... kau telah membahagiakan aku... tanpa mu, aku tidak dapat meneruskan hidup ini... kan bejiwang jua ku ni :P kmu tu dgar lagu newboyz, spoon, boboi...


lawakah?

beware of pedophilia...


Tutong town, picture taken from Halim Plaza...

No comments:

Post a Comment

 

Popular Posts

Visits

web traffic statistics

Recent comments