Nak kata apa lagi?

Monday, June 23, 2008

Cuti akan tiba juga~ tapi aku tak merasa gembira.. atau dengan lebih tepat lagi, aku tak merasa beria-ria hendak cuti.. mungkin ini semua kerna aku memikirkan tentang assignments yg kian hari kian menambah... tapi aku tak heran lah kalau di ITB tu, banyak assignments~ lebih2 lagi bila cuti menjelang..hah.. kalau boleh semua kena bagi... HAHAHA.. lecturer bagi... kmi trima... bila lecturer tak kasi... kmi minta... bleh jdi cam tu pulak?

Tpi siok juga bila cuti buat kerja... ada juga kn di buat dripada lepak2, duduk2, liat kucing, liat kereta melintas dpan rumah.. bla bla bla... ada juga hasil kn? tapi kalau korang dh suka buat benda2 cem tu.. ha lantak korang lah.. janji rock~ eh... aku tak rock... rock tu mcm rokok... bila hisap, khayal... bila hbis, nak lagi.. makcik pat nun sblah puhun piasau tu pun slalu juga aku dengar dia layan lagu awie, metallica... dia tu kira rock ke?

Congratz pada teman2 aku yg lulus pada exams lepas yg study kat UBD... weh... lama juga aku tak nampak korang... kalau aku tak silap, last aku jumpa korang waktu b'day nora... woh! dah 6 bulan rupanya...kejap juga masa tu berjalan ye... mcm tak terasa pulak yg aku telah habis attachment dan melalui semester 4 nie... dan bulan depan final semester... results exam ITB juga mungkin akan keluar pada minggu ni.. tu pun mungkin aje... gud luck pda semua!

Hidup kita ini penuh dengan dugaan.. dan setiap dugaan itu mesti kita tempuhi dengan sabar dan tabah... apa yg kita buat hari ini akan menjadi sejarah buat kita pada kemudian hari... moga korang juga dpat menjelani kehidupan ini dengan warna warni... =)

2 comments

  1. wahh cuti ya..best pula bila ingat balik kisah2 masa study dulu..
    erkk bleh pulak ya mintak asgmnt sama lecturer..kalo kami...akan diam je..wat xtau...hehe..selamat bercuti ya..

    ReplyDelete
  2. AHAHAHA tu semua main2... spa sanggup minta asgmnt? cuti~ hehe

    ReplyDelete

 

Popular Posts

Visits

web traffic statistics

Recent comments