Verified

Saturday, April 12, 2008

hmmmmmmmmmmmm........... itz WEEKEND... i hav SDP meeting with my group.. I'm happy to say that we hav done with the DFDs :)

Oh i like to hear chris brown - with you... nice to hear... 

Tadi aku mengigau! Oh shiT! palau kali... aku tu kan tido patang tdi... lalah rasaku.. skali waktu ku limpang2 di living room atu... dgn mata tertutup rapat... aku trtdo... p mcm inda jua... maybe sparuh trtdo x... entah oh.. skalinya aku tersabut 'VERIFIED' oh shit! apakn?!! ahahaha... then, my sister yg juga di living room atu sambil chat pat hpnya pun terkezut munyet... ia pun liat aku sambil tanya "Eh napa kan ko?" ahahaha nada pa2... ahaha fuh~ bek jua inda ia perasan yang aku mengigau tadi :P ahahaha... mayb sal kami meeting tadi pagi atu kali.. malar ku sabut2 verify, validate bla bla bla toh smpai tertdo bah ku terbawa2 ahaha... 

No comments:

Post a Comment

 

Popular Posts

Visits

web traffic statistics

Recent comments